جوان سیتی
جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 16613
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
مصاحبه با سیاوش خیرابی  <-PostCategory-> 

فكر مي كرديد كار با اين استقبال رو به رو شود؟

با چيزهايي كه آقاي سهيلي زاده و ديگر دوستان گفته بودند، حدس مي زدم به اينجا برسد و پربيننده باشد.

اين پر بيننده بودن چقدر روي بازي شما تاثير گذاشت؟

از موقعي كه فهميدم پربيننده است، بيشتر ترسيدم و فكر مي كنم بايد خيلي بهتر بازي كنم، اما نه به آن معنا كه نوع بازى ام را عوض كنم، ما كار خودمان را انجام مي دهيم.

خيلي ها عقيده دارند كه بيشتر سبك بازي تان شبيه به حامد بهداد است،نظر خودت چيست؟

نه، فكر مي كنم كه اين تصور، بيشتر به خاطر اكت هاى بازي باشد.حتي آقاي سهيلي زاده كه قبلا با حامد بهداد كار كرده است نيز اين نظر را دارد كه شبيه نيست، چون اگر شبيه بود، حتما ايشان مي گفتند و من حرف ايشان را قبول دارم. وقتي ايشان مي گويند شبيه نيست، من هم مي پذيرم.

دوست داريد چه سبكي بازي كنيد؟

قالبي كه پيش بيايد. بيشتر دوست دارم در نقش هاي مثبت بازي كنم تا اينكه كليشه شوم در نقش بچه هاي امروزي مو سيخ سيخي. دوست دارم نوع قالب كاري ام عوض شود.

بازي در نقش منفي چطور، پيشنهاد شود مي پذيريد؟

بله، فكر مي كنم بيشتر به چشم آيد.

دغدغه خاصي براي بازي در تلويزيون داريد؟يا در هر عرصه اي حاضر به بازي هستيد؟

هر عرصه اي نه، ولي هر كس دوست دارد كه كار سينمايي انجام دهد، اما من مديون تلويزيون هستم و هر اندازه شهرتي كه دارم از تلويزيون است. دوست دارم در سينما هم كار كنم، ولي مسلما تلويزيون را رها نمي كنم.

جدا از شهرات و جايگاهي كه برايت به وجود آمده به دنبال محبوبيت هستي يا شهرت؟

هر دو و فكر مي كنم هر دو را با هم حفظ كرده باشم، تا جايي كه بيرون مي روم و مردم را مي بينم، اين طور بوده است.

چقدر از متن ها بر اساس شخصيت خودتان نوشته شده است؟

چون خيلي از قسمت ها نوشته شده بود، ما سعي كرديم كه نقش ها را با بازيمان به خودمان نزديك كنيم، ولي بر اساس سياوش خيرابي چيزي نوشته نشده است.

بازي نقش مقابل چقدر در كار شما تاثير دارد؟

خيلي، مخصوصا اگر بازيگر نقش مقابل شما حرفه اي باشد و كسي باشد مثل خانم هما روستا،گودرزي،لاكاني و آقاي حكيمي يا آدم هايي مثل اينها كه حرفه اي هستند، خيلي موثر است، هم از لحاظ يادگيري و هم از اين لحاظ كه در كنار اين اساتيد بودن باعث مي شود كه اعتماد به نفست بالا برود.

اولين حضورت جلوي دوربين در سريال ترانه مادري با چه كسي بود؟

در كنار خانم روستا بودم.

ترس نداشتيد؟

صد در صد، مگر مي شود ترس نداشت؟! باورم نمي شد كه در مقابل كسي بازي مي كنم كه وقتي صدايش را كه از راديو مي شنيدم و يا بازي اش را مي ديدم، مي دويدم تا خود را به آن برسانم و حالا قرار است در مقابل وي بازي كنم. به قدري هول شده بودم كه روز اول فقط خراب كردم، ولي اين قدر ايشان حرفه اي برخورد كردند و به من كمك كردند كه از روز دوم ديگر راحت بودم.

چقدر بازي شما حسي است؟

ما چون بازيگردان داريم، هر جور كه ايشان بگويند بازي مي كنيم و تا الآن هم نتيجه مثبتي داشته است.

يك تعريف از خانواده؟

تعريف خاصي ندارد. به نظرم خانواده يعني همه چيز آدم، تمام هستي آدم خانواده اش است.

پويا و بهرام را چطور ديديد؟

درباره پويا نمي توانم چيز خاصي بگويم، چون فكرم را براي برايش نگذاشته ام، اما راجع به بهرام خوشم آمد. چون با تمام مشكلاتش شخصيت جالبي دارد و همه جور آدمي مي شود.

از اول براي نقش بهرام انتخاب شديد؟

طبق صحبت هايي كه بوده بله، از ابتدا براي اين نقش انتخاب شدم.

چقدر سعي كرديد به بهرام نزديك شويد؟

خيلي، ولي نه آن نزديكي كه زياد باشد و درگير شوم. تا جايي كه بتوانم با آن جلوي دوربين كار مي كنم، ولي پشت دوربين و در خانه، خودم هستم.

چقدر كار را دنبال مي كنيد؟

تا جايي كه بتوانم مي بينم.

از بازي خودتان چه حسي داريد؟

من ايراد هايي را كه مي بينم كه شايد خيلي ها بگويند نه، خوب بازي كردي، ولي هر بازيگري به نظرم بايد منتقد كار خودش باشد. هر بازيگري در كارهاي اولش مي گويد مي توانستم بهتر باشم.نمي توانم از ديد خود بگويم كل كار را خوب بازي مي كنم، در صورتي كه شايد از ديد بقيه اين طور نباشد و جاهايي را كه من به خودم سخت مي گيرم، آنها راضي باشند. در هر حال كار را كه مي بينم احساس مي كنم مي توانستم از اين بهتر باشم. صبح كه مي آيم سركار از آقاي سهيلي زاده خجالت مي كشم. بعد ايشان مي گويند خوب بود، من مي گويم نه، مثلا فلان جا را بد بودم و او مي گويد نه، خوب بوده است.

اولين باري كه تصوير خودتان را ديديد، چه حسي داشتيد؟

جالب بود، البته سر اين كار نبود. كار قبلي ام، چون با خانواده ام آن را ديدم وجالب بود.

بهترين سكانسي كه در اين كار و تا به اينجا داشتيد؟

فوت مادربزرگ بود كه قبلش من نماز مي خوانم و با پويا حرف مي زنم و بعد آن كليپي كه ساخته شد.

متولد چه سالي هستيد و چه مي خوانيد؟

29 آذر 63 متولد شدم و دانشجوي رشته نرم افزار هستم.

قصد نداريد كه به صورت آكادميك هنر را دنبال من كلاس هاي بازيگري را گذرانده ام، ولي احتمالا يا دانشگاه مي روم و يا دوره هاي ديگر را مي بينم، چون به هر حال بايد كارم را ارتقا دهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,ساعت 10:33 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی





موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com