جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
کشف بزرگ چیست؟  <-PostCategory-> 

 تبیان زنجان

از آنجایی که قدرت ذهن شما در تعیین کیفیت زندگی شما نقش اساسی ایفا می کند، یکی از بزرگترین کشفیات تاریخ این است که به آنچه در اغلب مواقع بیندیشید،همان می شوید.

اشخاص شاد، اندیشه های شاد دارند. موفقها،اندیشه موفق دارند.عاشقان به عشق و محبت می اندیشند.ثروتمندان به ثروت فکر می کنند.

علاوه بر این، به آنچه اغلب به خودتان بگویید تبدیل می شوید.موفقها گفت و گوی درون خود را کنترل می کنند.آنها با خود مثبت حرف می زنند.شاید قدرتمندترین حرفهایی که برای ایجاد عزت نفس می توانید بزنید این عبارت است:«من خودم را دوست دارم».

هر بار بگویید:«خودم را دوست دارم!»، عزت نفس بیشتری پیدا می کنید.وقتی «خودم را دوست دارم!» را به تکرار می گویید،تغییری شیمیایی در مغز خود ایجاد می کنید.اندروفین را در مغزتان آزاد می کنید و این گونه به احساسی خوش دست پیدا می کنید.

هر چه بیشتر «خودم را دوست دارم!» را تکرار کنید، احساس اعتماد و اطمینان بیشتری می کنید و عملکردتان به همان اندازه بهتر می شود.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:52 توسط حمیدرضا حسنی |
۵ اصل شکست  <-PostCategory-> 

اشتباهات را شناسایی کنید و جلوی ضرر را بگیرید

گاهی اوقات اشتباهات کاملا مشهودی را در زندگی برای بارها و بارها تکرار می کنیم. سرمایه گذاری نیز از این امر مستثنی نیست. افرادی که معمولا دارای حافظه خوبی نیستند، یک اشتباه را به کرات در مورد مسائل اقتصادی تکرار می کنند.

اگر شما در مورد اصول ابتدایی علوم اقتصادی آگاهی کاملی نداشته باشید، سرمایه گذاری برای شما تبدیل به یک امر پیچیده می شود. هرکس برای بهره مندی از آینده ای روشن تر، باید از همین حالا راه و روش صحیح سرمایه گذاری را بیاموزد. خیلی ها سفارش می کنند که چه کنید تا سرمایه گذار موفقی باشید، اما این مطلب می گوید اگر چه کاری انجام دهید، در سرمایه گذاری شکست می خورد.

● سردرگمی بین کوتاه مدت و بلندمدت

فنونی وجود دارند به نام فنون مدیریت فعال که با استفاده از آن می توان برای خرید یا فروش کالای سرمایه ای تصمیم گرفت، ولی گاه پیش می آید که با رعایت آنها هم سرمایه گذاران ضرر می کنند. مثلا مشاهده می شود که بعضی از سرمایه گذاران هنگامی که قیمت ها پایین آمده و احساس می کنند پول خود را از دست داده اند، شروع به فروش می کنند و زمانی که وضع بازار خوب است و قیمت ها بالاست، اقدام به خرید می کنند. برخی از کارشناسان معتقدند: «یکی از بزرگ ترین اشتباهات زمانی پیش می آید که به سرمایه گذاری بلندمدت خود با دید کوتاه مدت نگاه کنید.»

آنچه بیشتر مردم انجام می دهند این گونه است. وقتی مردم تصمیم به فروش می گیرند که بازار خراب است و خریدار کم، اما زمانی می توان به قیمت خوب فروخت که بازار در شرایط خوبی باشد. در این شرایط باید سوال کرد: چگونه می خواهید سرمایه خود را بازیابید، در حالی که سرمایه گذاری خود را تبدیل به پول نقد کرده اید.

پول در شرایط عادی صرف نظر از تغییرات بازار، می تواند متوسطی از ارزش را به شما بدهد.» اگر شکنندگی بازار شما را نگران می کند، با یک مشاور سرمایه گذاری مشورت کنید تا شما را درباره وضعیت بازار راهنمایی کند، اما در کنار آن به اندازه کافی درباره کاری که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید تا بدانید مشاور شما کفایت لازم را دارد؟

● وفاداری به سرمایه گذاری های طولانی

همانطور که یک بوکسور باید بداند چه زمانی باید ضربه بزند و چه موقعی عقب بکشد، یک سرمایه گذار هم باید یاد بگیرد چه موقع کنار بکشد. همیشه سرمایه گذاری ها منجر به سود نمی شوند. باید بتوانید بر احساسات خود غلبه کنید تا اشتباهات خود را شناسایی کنید و جلوی ضرر را بگیرید. این اصل را به یاد داشته باشید دچار طمع نشوید! اگر دیدید از سرمایه گذاری شما بوی خوشی نمی آید، هیچ گاه نشانه های خوبی از آن شنیده نمی شود. آن را ۱۰ سال نگه ندارید، چون همه پولتان را از دست خواهید داد.

● خرید نسیه

نسیه خرید کردن؛ یعنی پول مصرف امروز را فردا دادن. باید مواظب این روش بود. در دنیا نیز نسبت به روش های اعتباری خرید هشدار می دهند. خرید کردن توسط اعتبار، یعنی خرج کردن پول فردا به خاطر هوس امروز! معمولا خرج کردن به این روش منجر به پشیمانی می شود و نتیجه آن یک دور باطل از بدهکاری است. کاری نکنید که درآمد امروز به خاطر ولخرجی های دیروز مصرف شود.» راه حل رهایی از این سیاه چال، کم کردن مخارج غیرضروری و کمی صرفه جویی است، تا اینکه بدهی ها حل شوند، ولی تجربه نشان داده کسی که در چاله خرید با اعتبار گیر می کند، به ندرت می تواند از آن خارج شود.

تعادلی بین بدهی ها و هزینه های کنونی برقرار کنید؛ به طوری که پس از مدتی این بدهی ها را صاف کنید و در عین حال خیلی زیر فشار نباشید. اگر اکنون بتوانید برای خرید چیز هایی که هوس کرده اید بخرید، کمی صبر کنید در آینده هم اعتبار خود را خواهید داشت و می توانید از آن استفاده کنید، با این تفاوت که کمتر بدهکار خواهید بود. همیشه استفاده از اعتبار را به تعویق بیندازید و هر بار بگویید دفعه بعد با آن خرید می کنم دفعه بعد و دوباره دفعه بعد.» شما هنوز هم می توانید خوش باشید، ولی ابتدا پس انداز خود را کنار بگذارید. به این روش هزینه بلندمدت شما کاهش خواهد یافت.

● گرفتن وام های با بهره بالا

شاید دلیل خوبی برای گرفتن وام داشته باشید، اما یک لحظه فکر کنید که نتوانسته اید اقساط خود را بپردازید و مامور بانک در راه خانه شماست تا آن را مصادره کند! تصفیه یک وام زمان زیادی می خواهد. اگر می توانید با بهره پایین تر وام خود را تصفیه کنید و سعی کنید برای خرید های بزرگ خود به اندازه کافی پس انداز کنید. برای این منظور می توانید یک حساب پس انداز اضطراری باز کنید. تا اینکه وامی بگیرید که عرصه را بر شما تنگ کند.

اگر مجبورید وام بگیرید پس از اینکه به اندازه کافی پس انداز کردید، می توانید کمتر وام بگیرید و بهره کمتری هم بپردازید. پس انداز شما می تواند به صورت طلا، نقره یا سهام باشد که در شرایط تورمی بالا این راه ها بیشتر توصیه می شوند. بهترین کار این است که حسابی باز کنید که نتوانید از آن پول بردارید، ولی بتوانید به صورت ماهیانه در حساب خود پس انداز کنید. برای آینده ای راحت تر پس انداز کنید تا از چپاول حسابتان توسط خودتان جلوگیری کنید.

● اعتماد به افراد با مهارت های محدود

نمی توان از کسی که دانش لازم را ندارد برای سرمایه گذاری کمک گرفت و به نصایح او گوش داد. افراد معمولی معمولا بازیچه حرفه ای ها یا قربانی طمع خود هستند. البته برخی مواقع این افراد شاید مهم باشند، اما در عرصه سرمایه گذاری متخصص نباشند؛ بنابراین اعتماد به افراد غیرمتخصص هزینه دارد. اگر در دام چنین نصایحی افتادید، شاید بهترین راه قبول مشکل باشد. باید آن را به عنوان یک درس دردناک قبول کنید.

به این امید که این درس برای شما خیلی گران تمام نشود. درباره سرمایه گذاری خود دوباره تحقیق کنید و با توجه به شرایط خود که آیا می خواهید در بلندمدت یا کوتاه مدت سرمایه خود را بازیابید، بهترین تصمیم را بگیرید، اما برای دفعه بعد که می خواهید سرمایه گذاری کنید علاوه بر اینکه از کمک افراد حرفه ای بهره می برید، باید در مورد سرمایه گذاری تان خودتان هم تحقیق کنید و ببینید اکنون شرایط بازار چگونه است؟ شرایط تاثیرگذار بر آن چه هستند؟

اگر سهام شرکتی را می خرید درباره وضعیت شرکت، درآمدها و نحوه مدیریت آن اطلاعاتی به دست آورید.

آیا بازار آنها رو به رشد است؟ آیا اکنون در بازار موفق عمل می کنند و این موفقیت در آینده هم ادامه خواهد داشت؟ آیا بزرگان سرمایه تمایلی به خرید این سهام دارند؟ اگر برای کالای سرمایه ای پول خود را می دهید، آیا این کالا تاییدیه های لازم را دارد؟ آیا شرکتی که به شما محصول خود را عرضه می کند، گواهینامه معتبر دارد؟ آیا تولید کننده آن برای همه کالا های خود گواهینامه معتبر دارد؟

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:51 توسط حمیدرضا حسنی |
۶ روش برای نداشتن استرس در کار  <-PostCategory-> 

پیچیدگی، محیط رقابتی و ارتباطات گسترده ای که مشاغل کنونی در خود دارند فقط یک مفهوم می تواند داشته باشد: اگر می خواهید در کار خود موفق باشید، استرس های خود را مدیریت کنید.

اگر موسس شرکت هستید، حتما به خوبی از فشارهای ثابت کاری مطلع هستید و باید تا حد امکان آنها را در حداقل نگه دارید. شما باید همه تلاش خود را برای جذب مشتری متمرکز کنید، بنابراین با چالش های بزرگی روبه رو خواهید شد که باید به خوبی از عهده حل آنها بر بیایید.

گاهی پیش می آید که دنیا روی دوش شما سنگینی می کند و این یعنی استرس! پس از سال ها کار در شرکت های مختلف باید به مرور راه های مدیریت استرس را بیاموزید و بتوانید به خوبی آنها ر ا کنترل کنید.

۱. رها کردن را یاد بگیرید

زمانیکه بیش از حد اضطراب دارید، کارهایتان زیاد شده است و هیچ ایده ای به ذهنتان نمی رسد، همه چیز را رها کنید. واقعا بهترین کار رها کردن آنهاست. به خانه، پیاده روی یا هر جای دیگر بروید. با کمی استراحت، دوش گرفتن یا دراز کشیدن روی تخت و چرت زدن می توانید مغز خود را از استرس خالی کنید و دوباره با آرامش بیشتر به کار بازگردید.

۲. تا وقتی مجبور نیستید، کارهایتان را پیگیری نکنید

بیزینس همیشه در جهش ها و کوشش های کوتاه مدت تعریف می شود. صرف نظر از اینکه محصولی تولید می کنید یا کسب و کاری را پیش می برید، ساعات طولانی کار همیشه پاسخگو نیست. بد نیست که چند هفته یا چند ماه کارها را به آرامی انجام دهید. وقتی می خواهید همه کارها را بی وقفه و طبق روال همیشگی انجام دهید در واقع دنبال دردسر می گردید.

۳. برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی و داشتن استراتژی در کار یکی از روش های کنترل استرس است. هنگامی که همه چیز بسیار دشوار و طاقت فرسا می شوند، گاهی در نتیجه کارهای روتین و هر روزه است. برای از بین بردن این شرایط، یک قدم عقب بایستید و دورنمایی از کار خود را ببینید. سعی کنید حواس پرتی را از خود و گروه خود دور کنید، طوفان فکری بگذارید، طرح ریزی و برنامه ریزی کنید. سعی کنید برای شام بیرون بروید و از آن لذت ببرید. مطمئن باشید از نتیجه آن تعجب خواهید کرد.

۴. ترکیب کار و لذت

وقتی در اوج زمان های پر استرس کاری هستید، کارمندان خود را برای شام بیرون دعوت کنید. سعی کنید حسابی از زمان خود لذت ببرید. با این کار به آنها دلگرمی زیادی می دهید و این دلگرمی باعث افزایش کارایی و بهره وری آنها می شود.

۵. کارها را به لحظه آخر موکول نکنید

درست است که همیشه نمی توان این مساله را کنترل کرد، اما تا جایی که امکان دارد و می شود، سعی کنید کارهایتان را به دقیقه نود موکول نکنید. اگر کارهای خود را زودتر از موعد آن انجام دهید یا دو ساعت زودتر از ساعت خود به فرودگاه بروید، می بیند که چقدر آسوده تر و با آرامش بیشتری می توانید کارهای خود را انجام دهید.

۶. افزایش کارایی

درست است که کافئین می تواند کارایی شما را در طول روز افزایش دهد. اما به خاطر داشته باشید این مواد به طور موقت می توانند به شخص کمک کنند. پس بهتر است با ورزش کردن، فکر کردن، بیرون رفتن، ساختن چیزهای مختلف، حرف زدن با دیگران و مواردی که کارساز هستند، کارایی خود را افزایش دهید.

اگر دوست دارید معتاد کار باشید، مهم نیست. اما این را در خاطر داشته باشید، فقط سخت کار کردن مهم نیست باید سعی کنید درست و مفید کار کنید. اینکه خود را در فشار بگذارید، به مفهوم خوب کار کردن نیست. بلکه نتیجه کار شماست که تعیین کننده همه چیز است. اگر درست کار کنید، مفید تر خواهید بود.

مهم تر از همه این است که بتوانید نشانه های فرسودگی کار خود و تیمتان را تشخیص دهید. حرکت به پایین و قرار داشتن در مسیر شکست را به سختی می توان از بین برد. و اگر شما مدیر هستید، ممکن است همه را با خود پایین بکشید و حتی شاید همه شرکت به خاطرشما دچار مشکل شود و شکست بخورد. بنابراین، همیشه هوشیار باشید و سعی کنید با سودمندی بیشتر و استرس کمتر کارها را پیش ببرید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:50 توسط حمیدرضا حسنی |
راهکارهای مقابله با مشکلات  <-PostCategory-> 

آیا شما از اینکه برخی افراد چگونه با زندگی کنار می آیند شگفت زده نمی شوید؟ آنها همیشه تیزهوش، خوش رو و بانشاط هستند و هیچگاه در برابر مشکلی تسلیم نشده و در هنگام مواجهه با مشکلات استوار می ایستند ، اما در مقابل افرادی هستند که همواره شاکی بوده و گله می کنند، از کاه کوه می سازند و زندگی را با اخم و تخم سپری می کنند.

هر کسی به نوبه خود دارای مشکلات، استرس ها و تنش های مخصوص به خود می باشد اما اگرشما بیاموزید که چگونه با آنها کنار بیایید در پایان پیروز از میدان خارج می شوید.

برای برآمدن از پس مشکلات به نکات زیر توجه کنید...

) به خودتان بگویید که می توانید از پس آن برآیید: نه مشکل و نه توانایی خود را برای حل آن مشکل دست کم نگیرید. ممکن است عادت کرده باشید تا با مشکلات سطحی برخورد کرده و یا آنها را نادیده بگیرید تا زمانی که آنقدر بزرگ می گردند که نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ مشکلی آنقدر بی اهمیت نیست که آن را نادیده بگیرید. به جای آنکه مشکلات را پنهان کنید آنها را جدی بگیرید و درصدد حل آنها برآیید.

۲) قدرت در دستان خود شما است: شما قدرت آن را دارید که مشکلی را حل کنید و یا به مشکلی دامن بزنید. این بستگی به آن دارد که واکنش تان نسبت به آن مشکل مثبت باشد و یا منفی. واکنش منفی معمولا شامل احساس تهدید و خطر نسبت به مشکل می باشد که یک واکنش زنجیره وار را پدید می آورد.

فرد بیمناک، احساس خشم توام با نفرت در خود می کند. نفرت و خشم تنها مشکل را وخیم تر می کند. برای مثال: اگر شما اضافه وزن داشته باشید از آنکه زیاد غذا می خورید از خودتان متنفر می شوید. شما می باید مثبت بیندیشید. خود را دوست بدارید سپس خواهید دید که اراده تغییر شکل ظاهری خود را در خویش خواهید یافت.

۳) از کاه، کوه نسازید: آیا عادت دارید تا مشکلات را اغراق آمیز جلوه دهید. اگر شما بیکار هستید این بدین مفهوم نیست که هیچگاه قادر نخواهید بود شغلی بیابید و یا اگر شرکت تان از رونق افتاده بدین مفهوم نیست که به پایان خط رسیده اید. به خاطر داشته باشید که افراد بسیاری در شرایط بسیار بدتری نسبت به شما قرار دارند. مشکلات را از منظر دیگری مشاهده کرده و از خود سوال کنید بدترین اتفاقی که می توانست برای شما روی دهد چه چیزی می توانست باشد؟ آیا می توانم آن را حل کنم؟

۴) از احتمالات غافل نشوید: هر مشکلی راه حلی دارد و به قول معروف پایان شب سیه سپید است. اعتقاد داشته باشید جای مشکلی که برایتان پیش آمده می توانست مشکلی بس وخیم تر و مصیبت بار تر برایتان رخ دهد که چنین نشده است.

۵) متعهد به خود باشید: اکثر افراد شکست می خورند نه به خاطر آنکه فاقد هوش، فراست، توانایی، فرصت و یا استعداد می باشند، بلکه به این علت شکست می خورند که از مشکل خود به عنوان بهترین فرصت(که می توانند از آن درس بگیرند و یا آن را به سمت و سوی دلخواه خود سوق دهند) یاد نمی کنند. شما قادرید موفق شوید درصورتی که اشتیاق خود را به زندگی از دست ندهید حتی اگر زندگی تهی و پوچ بنظر تان بیاید.

۶) صحبت کنید و گوش دهید: به یاد داشته باشید که کلید حل مشکلات بیشتر اوقات در دست منبع دیگری غیر از خودتان است. هرگاه نیاز به کمک دارید قدم پیش بگذارید و درخواست کمک کنید. درخواست کمک عمل ناپسندی نیست. در حقیقت بیشتر از آنکه می اندیشید دیگران به کمک شما خواهند شتافت.

۷) بیندیشید، بیندیشید و باز هم بیندیشید: از خود سوال کنید که واقعا مشکل شما چیست؟ آیا بیکاری است و یا اعتمادبنفس پایین؟ یا آیا مشکل شما عدم سرمایه کافی می باشد یا خستگی و بی حوصلگی؟ چگونه می توانید مشکل خود را حل کنید؟ به دقت به مشکلات بپردازید و سپس مرحله به مرحله آن را حل کنید.

۸) منتظر چه چیزی هستید: معجزه ها به خودی خود روی نمی دهند این شما هستید که باید آنها را خلق کنید. اگر مشکلی دارید قدم نخست را پیش گذاشته و آن را حل کنید به جای آنکه منتظر بمانید تا مشکل خود به خود حل گردد. آگاه باشید که مشکلات با گذشت زمان بدتر و جدی تر می شوند. پس اگر حقیقتا خواستار آن هستید تا مشکل تان را حل کنید قدم پیش بگذارید و از پس آن برآیید.

۹) خودانگیخته باشید: شما تنها فردی هستید که قادر به تحت تاثیر قراردادن افکارتان می باشید. افراد، تنها می توانند شما را راهنمایی کنند ولی عاقبت تنها شما هستید که می توانید تحول ایجاد کنید. بیشتر اوقات این مشکل نیست که باید حل گردد بلکه اتخاذ تصمیم حل آن مشکل، از سوی شما است که اهمیت دارد و بعضی اوقات، افراد شهامت آن را ندارند و همین باعث می شود که آنها از پس مشکلاتشان برنیایند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:48 توسط حمیدرضا حسنی |
حساس ترین و پرمخاطره ترین عضو بدن  <-PostCategory-> 

پوست حساس ترین و در عین حال ، به خاطر ارتباط مستقیم با عوامل بیرونی ، پرمخاطره ترین عضو بدن است. البته عوامل درونی هم به همین میزان در سلامت و یا عدم سلامت پوست مؤثرند . عوارضی مثل انواع جوش ها، لك ها، آلرژی های پوستی و نیز رویش موهای زاید فقط بخشی از این عوارض و مشكلات هستند . ما در این مقاله ، شما را با بعضی از این عوارض آشنا می كنیم.

جوش های صورت

جوش های صورت یا آكنه معمولاً در سنین بلوغ به وجود می آید . علت هم این است كه وقتی غدد ( جنسی ) آندروژن شروع به فعالیت می كند و هورمون مردانه تولید می شود فعالیت غدد چربی هم زیاد می شود. در نتیجه یك سری میكرب هم كه به طور عادی روی پوست قرار دارد بیماری زا و سبب جوش و خارش و سوزش می شود كه در اثر دستكاری و كندن ، جای آن باقی می ماند. گاهی هم این جوش ها آن قدر شدید وعمیق هستند كه به صورت كیست های متورم چركی درمی آید. این یكی از شایع ترین علت آكنه و یا جوش صورت است . البته عوامل دیگری مثل آفتاب، سرما، گرما و هوای آلوده هم در پدید آمدن این جوش ها مؤثرند.

البته اگر از پوست مراقبت نشود ، غیر از آكنه برخی دیگر از بیماری های التهابی ناشی از تحریك پوست هم به وجود می آید كه مشكل آفرین است . لازم به ذكر است كه لكه ها و آثاری كه بعد از رفع جوش ها در صورت می مانند از طریق پیلینگ قابل رفع شدن هستند.

موهای زاید

بسیاری از خانم ها از وجود موهای زاید گلایه دارند. واقعیت این است كه معمولاً در بدن خانم ها هم هورمون های مردانه وجود دارد كه البته مقدار آن بسیار كم است ؛ هر وقت این مقدار بیشتر از اندازه باشد اولین تغییر ، تبدیل موهای كركی موجود در سطح پوست به موهای خشن است كه به این پدیده هیرسیزم گفته می شود . در مواردی اگر هورمون خیلی بیشتر از حد معمول باشند برخی صفات ثانویه مثل ریزش موی سر نیز پیش می آید. در این موارد بایستی به پزشك متخصص غدد مترشحه مراجعه ، و آزمایش های هورمونی انجام داد . اگر موها هنوز زیاد نباشند و مشكل هورمونی هم نباشد با لیزر قابل برداشتن است.

آلرژی های پوستی

برخی از انواع آلرژی های پوستی هستند كه گاهی هم بسیار شدید است . می دانید كه پوست یك لایه محافظ دارد ، وقتی خانم های خانه دار با مواد شیمیایی مثل انواع پاك كننده و سفید كننده و مواد تحریك كننده پوست سروكار دارند پوست آسیب پذیر می شود و به جایی می رسند كه نه تنها وایتكس و تاید و غیره به پوست آسیب می زند حتی آب میوه و نفت و الكل هم كه به دست بخورد ایجاد التهاب می كند. در نتیجه پوست ترك می خورد و زخم می شود. به خصوص كسانی كه زیاد اهل شستشو هستند و در فصل سرما زیاد شستشو می كنند مشكلاتی مثل كهیر به سراغشان می آید. البته یك سری از عوامل خارجی و داخلی دیگری هم هستند كه موجب آلرژی های پوستی می شوند ؛ مثلاً در محیطی كه گرده های گیاهی یا مواد شیمیایی پخش می شود استفاده از برخی مواد آرایشی یا وسایل زینتی مثل گردنبند و گوشواره نیز ایجاد حساسیت می كند . بعضی از انواع كهیرها هم ریشه در مشكلات درونی دارد.

چین و چروك صورت

چین و چروك صورت در بعضی موارد خیلی زود پیدا می شود ولی به طور طبیعی همان طور كه عضلات جمع می شود پوست هم دچار چین و چروك می شود . البته عواملی مثل تابش مستقیم نور آفتاب در بروز این مشكل تأثیر دارد برای رفع چین و چروك پوست در گذشته از عصاره برخی گیاهان استفاده می شد امروزه كرم های مختلفی در بازار عرضه می شود كه موجب ترمیم پوست و تقویت و شادابی آن می شود .

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:23 توسط حمیدرضا حسنی |
تاثیر محصولات لبنی روی رشد استخوان‌ها  <-PostCategory-> 
متخصصان تغذیه و سلامت در یک آزمایش جدید دریافته‌اند که تاثیر تمام انواع فرآورده‌های لبنی روی رشد بافت‌های استخوانی یکسان نیست و هر کدام از این محصولات تاثیر متفاوتی بر استخوان‌ها دارند
 
تاثیر محصولات لبنی روی رشد استخوان‌ها
در این مطالعه معلوم شد مصرف شیر و ماست با افزایش میزان تراکم استخوانی (BMA) در ناحیه استخوان لگن توام است در حالی که روی استخوان‌های ستون فقرات تاثیری ندارد اما از طرف دیگر مصرف خامه با کاهش عکس میزان تراکم استخوانی مرتبط است. این یافته‌ها تایید می‌کنند که همه انواع فرآورده‌های لبنی به یک اندازه برای بهبود تقویت استخوان‌ها مفید نیستند.

دکتر شیوانی ساهنی، متخصص هندی تبار در انستیتو مطالعات مرتبط با سالمندی آمریکا می‌گوید: محصولات لبنی چندین ریزمغذی مهم را که برای حفظ سلامت استخوان‌ها مفید هستند، تامین می‌کنند. اما خامه و فرآورده‌های آن مانند بستنی، سطح کمتری از این ریزمغذی‌های مهم را دارند و در عوض مقدار چربی و قند آنها بیشتر است به همین دلیل در افزایش میزان تراکم استخوانی چندان مفید نیستند. در این مطالعه معلوم شد روزانه دو تا سه نوبت مصرف شیر و ماست در افزایش میزان تراکم استخوان نقش دارد.

به گزارش شبکه ان‌بی‌سی، این متخصصان تاکید کردند: انجام مطالعات بیشتر برای بررسی تاثیر مصرف پنیر روی استخوان‌ها که برخی از انواع آن چربی و سدیم زیاد دارند، ضروری است. همچنین آزمایشات بیشتری باید صورت گیرد تا معلوم شود که کدام دسته از فرآورده‌های لبنی تاثیر مهم در کاهش خطر شکستگی‌های استخوانی دارند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 10:51 توسط حمیدرضا حسنی |
7 خوراکی انرژی زا  <-PostCategory-> 
سیب -سیب که حاوی فیبر حل شدنی است نه تنها برای سلامت مفید است بلکه به تولید انرژی نیز کمک می کند. سیب حاوی ویتامین c است که به عنوان یک آنتی اکسید عمل و از بدن در برابر آسیب سلولی محافظت می کند.
7 خوراکی انرژی زا
 
بروکلی -بروکلی حاوی مقادیری از املاح ضروری نظیر اسیدفولیک، پتاسیم و کلسیم است که به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

اسفناج-اسفناج مانند بروکلی از بدن در مقابل آسیب های سلولی محافظت می کند. اسفناج نیز منبع غنی ویتامین های A و C است. اسفناج پوست و مو را سالم نگه می دارد.

بادام -بادام غنی از پروتئین است. پروتئین بادام به حفظ سطح ثابت انرژی در بدن کمک می کند. بادام حاوی چربی غیراشباع شده است که به کاهش سطح کلسترول بدن کمک می کند بنابراین برای حفظ سلامت قلب مفید است.

سیب  زمینی شیرین -سیب زمینی شیرین چربی ندارد و حاوی کالری بالایی است. همچنین حاوی آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن است. سیب زمینی شیرین حاوی ویتامین های ضروری، فیبر رژیمی و املاحی نظیر پتاسیم و اسیدفولیک است.

آرد گندم - جوانه گندم سرشار از موادمغذی نظیر ویتامین، فیبر و پروتئین است.

حبوبات -حبوبات به ویژه لوبیاقرمز حاوی موادمغذی و املاحی نظیر پروتئین، منیزیم، آهن، مس و پتاسیم است. علاوه بر این منبع غنی انرژی محسوب می شود که در عین حال چربی کم و فیبر بالا دارد.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 10:48 توسط حمیدرضا حسنی |
گوشت.عدس و فلفل چربی را می سوزانند  <-PostCategory-> 

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مهمترین مواد غذایی چربی سوز عبارتند از:
  

1. جوانه غلات و دانه‌ها: بدن انسان برای هضم و در شکستن فرمول دانه و جوانه غلات دو برابر سایر غذاها چربی سوزی می‌کند. این چربی سوزی به ویژه برای آن دسته از مواد که از نظر فیبری غنی‌ترند بیشتر است همانند جو یا برنج سبوس‌دار.

2. گوشت قرمز: پروتئین اثرات چربی سوز بالایی دارد. در جریان هضم نزدیک به 30 درصد کالری غذا سوخته می‌شود. بنابراین یک قطعه گوشت 300 گرمی 90 کالری خود را برای فرایند هضم و شکستن پیوندها مصرف می‌کند.

3. فرآورده‌های لبنی کم چرب: این فرآورده‌ها منبع غنی کلسیم و ویتامین دی هستند که به حفظ توده و حجم عضلانی کمک می‌کنند و متابولیسم منظمی را تضمین می‌کنند.
 


4. چای سبز: نوشیدن 4 فنجان چای سبز در روز تأثیر زیادی را در کاهش وزن پس از 8 هفته خواهد داشت. ترکیب این نوشیدنی باعث تسریع سوخت و ساز در بدن می‌شود.

5. عدس: یک فنجان عدس 35 درصد نیاز روزانه بدن به آهن را تأمین می کند خبر خوبی است چرا که 20 درصد مردم دارای کمبود آهن هستند. کمبود آهن متابولیسم را کند می کند چرا که بدن مواد لازم برای عملکرد درست را دریافت نمی‌کند.

6. فلفل تند: کاپسایسین ماده‌ای که مزه تند فلفل را ایجاد می‌کند گرمای بدن را زیاد می‌کند که منجر به ذوب شدن کالری‌های بیشتری می‌شود. این ماده می‌تواند با مصرف فلفل خام، پخته، کباب شده یا پودر آن تأمین شود. بنابراین کارشناسان توصیه می‌کنند تا جای ممکن غذاها را تند کرده یا از سس های تند استفاده کنید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 10:46 توسط حمیدرضا حسنی |
چرا دست و پایمان خواب می‌رود؟  <-PostCategory-> 
یک متخصص مغز و اعصاب با تشریح علل خواب رفتن دست و پا گفت: در صورت ماندگاری کرختکی و خواب رفتن یک عضو باید به پزشک مراجعه کرد
چرا دست و پایمان خواب می‌رود؟
افکار- ناهید بلادی مقدم درباره علل «خواب رفتن» اعصاب بدن اظهار کرد: گرفتگی عصب در آن عضو یا اندام که می‌تواند به دلیل گرفتگی شبکه عصبی باشد، تحت فشار بودن عصب و نخاع به دلیل عوارضی چون دیسک ستون فقرات، گردن و کمر یا ضایعات نخاعی مانند تومور نخاع همچنین التهاباتی از نوع MS یا عفونت نخاع می‌تواند باعث «خواب رفتن اعضا» شود.

وی افزود: کرختی عضو ممکن است مربوط به مغز و برخی اختلالات مغزی نیز باشد.

بلادی مقدم اضافه کرد: خواب رفتن و کرختی یک عضو، بیماری تلقی نمی‌شود بلکه نوعی نشانه است که در صورت ماندگاری و همراه بودن با نشانه‌های دیگر و اختلال در عملکرد روزانه فرد می‌تواند علامت یک بیماری باشد.به عبارتی در صورتی که خواب رفتن یک عضو گذرا باشد و نشانه دیگری نیز همراه آن نباشد نگران کننده نیست.

به گفته وی، گاهی نیز کرختی عضو با نشانه‌های دیگر همراه نیست که ممکن است ناشی از مسائل روحی و استرس فرد باشد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد: در صورت ماندگار بودن این حالت باید با پزشک مشورت شود تا بر اساس شرح حال بیمار و معاینات لازم نتیجه‌گیری لازم صورت گیرد

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 10:45 توسط حمیدرضا حسنی |
بال و گردن مرغ برای خانم‌ها ممنوع!  <-PostCategory-> 

حتما شما هم راجع به مضرات بال کبابی، خوراکی محبوب این روزها به خصوص برای خانم‌ها شنیده‌اید. دکتر سید ضیاءالدین مظهری، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و دکتر مسعود دوغایی مقدم، فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی در این مطلب به تمام پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد.
حتما شما هم راجع به مضرات بال کبابی، خوراکی محبوب این روزها به خصوص برای خانم‌ها شنیده‌اید. راجع به اینکه خوردن این  مرغ‌های کبابی خوشمزه گاهی به دردسرش نمی‌ارزد یا اینکه اصلا کباب کردن مرغ و جوجه با وجود طعم لذت بخشی که به این خوارکی‌ها می‌دهند شیوه پخت مناسبی نیستند. دکتر سید ضیاءالدین مظهری، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و دکتر مسعود دوغایی مقدم،  فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی  در این مطلب  به تمام پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد.


منبع چربی و آلودگی

پوست مــــــرغ آلودگی‌های محیطی خیلی زیادی را می‌تواند منتقل کند. چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول را بالا ببرد و به کبد آسیب برساند، اگر زندگی سالم می‌خواهید یا می‌خواهید خود را در برابر بسیاری از بیمار‌ی‌ها بیمه کنید بهتر است از خوردن چربی‌ حیوانی در حد امکان پرهیز کنید، حتی پوست ماهی هم می‌تواند بسیاری از آلودگی‌ها و بیماری‌ها را به مصرف‌کننده‌ منتقل کند.

چاقی یک بیماری محسوب می‌شود و می‌تواند صدها بیماری را زمینه‌سازی کند یا بیماری‌های موجود در بدن را تثبیت ‌کند امروزه مشخص شده برخلاف تصور گذشته بافت چربی در بدن، یک بافت مرده نیست و بسیار فعال است و در ردیف غدد درون‌ریز شمرده می‌شود و می‌گویند انواع آنزیم‌ها از این بافت‌های چربی ترشح می‌شود طوری‌که تمام سیستم کنترل‌ گرسنگی و اشتها را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. به‌خصوص اگر این چربی‌ها در ناحیه شکم انباشته شده باشند و هرچه قطر و طول شکم بیشتر باشد عمر فرد کوتاه‌تر می‌شود و اغلب انواع اسیدها از بافت چربی شکمی وارد جریان خون می‌شوند و تمام رگ‌ها را طوری تحت تاثیر قرار می‌دهند که حالت کشسانی آن‌ها از بین می‌رود.



کبد چرب می‌تواند به سمت بیماری ای به نام استارتو هپاتایتیسم برود که در 20درصد افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند موجب نارسایی کبدی شود که این بیماری بسیار خطرناک است و در نوع خودش می‌تواند باعث مرگ‌ومیر شود


خانم‌های جوان، بال ممنوع است

اگر در مقابل تزریق آنتی‌بیوتیک‌ها بدن‌تان مقاومت نشان می‌دهد شاید علتش تغذیه‌تان باشد


رابطه طیور و آنتی‌بیوتیک

در خوردن بال و گردن مرغ احتیاط کنید، بسیاری از مواد شیمیایی و مواد سمی که در دنیای خارج از بدن شما وجود دارد در بال مرغ انباشته می‌شوند و شما با خوردن این قسمت لذیذ مرغ، خود را دچار بسیاری از بیماری‌ها می‌کنید. این‌که می‌گویند به بعضی از طیور مثل مرغ هورمون‌های استروئیدی تزریق می‌شوند به نظر من درست نیست زیرا این هورمون‌ها بسیار گران هستند و از نظر اقتصادی استفاده از آن‌ها برای دامداران  به صرفه نیست.

به طیور معمولا آنتی‌بیوتیک می‌دهند، آنتی‌بیوتیک‌ها آن‌ها را در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند و هم باعث می‌شود به اصطلاح  زودتر وزن بگیرند و رشد کنند به همین دلیل توصیه می‌شود، زمانی دام و طیوری که از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده کرده‌اند ذبح شوند که نیمه عمر دارو سپری شده باشد تا وقتی‌که این گوشت‌ها به بازار مصرف ارائه می‌شوند، این آنتی‌بیوتیک‌ها به انسان‌ها منتقل نشوند، ولی متاسفانه در بسیاری از موارد این نکته رعایت نمی‌شود به همین علت بسیاری از افراد در مقابل انواع آنتی‌بیوتیک‌ها از خودشان مقاومت نشان می‌دهند بدون این‌که خودشان علت آن را بدانند، دریافت این آنتی‌بیوتیک‌ها می‌تواند از طریق شیر، گوشت و انواع منابع حیوانی باشد.

و اما فلسفه این‌که می‌گویند در خوردن بال و گردن مرغ احتیاط کنید این است که معمولا مواد شیمیایی و مواد سمی در چربی حل می‌شوند و اصولا بیماری‌هایی که در حال حاضر در کشور ما خیلی گسترده هستند بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از افزایش چربی خون یا افزایش چربی LDLنانجیب است که از طریق چربی‌های حیوانی منتقل می‌شوند. در مورد مرغ توصیه می‌شود، پوست مرغ را نخورند برای این‌که بیشتر اسیدهای چرب اشباع شده یا چربی‌هایی که می‌تواند باعث افزایش وزن و افزایش کلسترول شود در این پوست وجود دارد. این چربی‌ها گاهی در داخل شکم و کناره‌های ران مرغ هم دیده می‌شوند که باید حتما جدا شوند.


پوست مرغ آلودگی‌های محیطی خیلی زیادی را می‌تواند منتقل کند، چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول خون شما را بالا ببرد و به کبد آسیب برساند


لذت آنی، حسرت دائمی

علت خوشمزگی بال مرغ، چربی زیادی است که در آن‌ قسمت‌ها انباشته شده و هرچیزی که خوشمزه باشد یک لذت آنی و یک حسرت دائمی ایجاد می‌کند. در رابطه با گردن مرغ هم گفته می‌شود که گردن محل عبور خیلی از بافت‌های اعصاب است و بسیاری از غدد لنفاوی در گردن قرار دارد که احتمالا این‌ها می‌تواند موجبات انتقال بعضی از ترکیب‌ها را فراهم کند که برای انسان مضر است و توصیه می‌شود که خانم‌ها و دخترخانم‌ها میل نکنند.

خانم‌ها وقتی که به مرحله بلوغ می‌رسند یک جهش پیدا می‌کنند و یکی از تغییراتی که در آن‌ها علاوه بر افزایش طول قدشان دیده می‌شود، تغییرات ترکیبی بدن‌شان است، دخترخانم‌ها قبل از بلوغ از نظر ذخایر چربی بدن‌شان با پسرها یکسان هستند ولی به محض این‌که به مرحله بلوغ می‌رسند و اولین دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند مقدار چربی انباشته شده بدن‌ آن‌ها تا 30درصد افزایش پیدا می‌کند و به این دلیل خانم‌ها نسبت به آقایان در معرض خطر شدیدتری برای افزایش وزن و انباشتگی چربی قرار دارند و وقتی‌ در بدن مقدار چربی بالا باشد سوخت‌و‌ساز آن بدن پایین می‌‌آید، درنتیجه به حجم عضلانی بدن پسران اضافه می‌شود و در دختران چربی‌ به بدن‌شان اضافه می‌شود.

 بعد از بلوغ نیاز پسران به انرژی و پروتئین خیلی بیشتر از خانم‌هاست زیرا محل سوخت ترکیب‌های درشت مغذی‌هایی که تولید انرژی می‌کند مثل قندها و چربی‌ها در عضلات، صورت می‌گیرد. خانم‌ها عضلات ظریف‌تر و بافت چربی بیشتر و درنتیجه مقاومت بیشتری دارند و آقایان عضلات بزرگ‌تر و بافت چربی کمتر و درنتیجه مقاومت کمتری دارند. ذخیره انرژی خانم‌ها باعث می‌شود در مقابل درد، گرسنگی و تشنگی و استرس‌ها مقاوم‌تر باشند گرچه اندام ظریف‌تری دارند.

مسئله چاقی به جز چند مورد که جزو بیماری‌هاست برمی‌گردد به دریافت انرژی و مصرف انرژی؛ درست مثل درآمد می‌ماند هرچه درآمد ما بیشتر از مخارج‌مان باشد به صورت پس‌انداز ذخیره می‌شود و تبدیل به یک سرمایه می‌شود. در بدن هم هرچه‌قدر انرژی دریافتی‌مان بیشتر از انرژی مصرفی‌مان باشد مازاد آن تبدیل به بافت چربی می‌شود که در خانم‌ها این انباشتگی چربی خیلی راحت‌تر رخ می‌دهد و اگر از قسمت‌های چرب دام‌ها و طیور استفاده شود این دریافت انرژی افزایش پیدا می‌کند و درنتیجه آن چاقی سریع‌تر تجلی پیدا می‌کند.

وقتی آقایان چاق می‌شوند استروژن بدن‌شان افزایش پیدا می‌کند و فرم بدن‌شان به سمت فرم بدن خانم‌ها می‌‌رود و خانم‌هایی هم که از این طریق چاق می‌شوند هورمون‌های‌شان دچار اختلال می‌شوند و نسبت هورمون تستسترون آن در خون‌شان افزایش پیدا می‌کند و دچار مشکلاتی مثل رویش موهای زائد می‌شوند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 10:40 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی


موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com