جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن  <-PostCategory-> 
مجري برنامه 90 كه تمايلي ندارد كه در مورد اين بحث صحبت كند گفت: «نه تنها خودم بلكه ترجيح مي‌دهم برادرم هم وارد اين ماجرا نشود.»
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ جنگ سرد عادل فردوسي‌پور با امير قلعه‌نويي و مهدي رحمتي در روزهاي اخير مي‌رود كه وارد فاز جديدي شود. فاز جديدي با عنوان «افشاگري» كه استقلالي‌ها با گرفتن انگشت اتهام به سوي برادر مجري برنامه 90 كه سابقه تحصيل در دانشگاه‌هاي كشور آلمان دارد، قصد دارند عادل فردوسي‌پور را محكوم كنند. اتهام اين است كه برادر كوچك‌تر جناب مجري در آلمان زمينه حضور دورگه‌هاي فعال در فوتبال آلمان را در تيم‌ملي فراهم كرده است و عادل هم به همين بهانه اخبار آنها را پوشش مي‌دهد.


* قلعه‌نويي: برادرم دلال بازيكنان دورگه نيست
امير قلعه‌نويي در جريان كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با راه‌آهن حرف‌هايي زد كه هيچ ربطي به اين بازي نداشت.


سرمربي استقلال پس از اتفاقات و حاشيه‌هايي كه بابت بازي محمد هوتن پسرش در يك ديدار تداركاتي ايجاد شد، اعتقاد دارد كه يك جريان رسانه‌اي قصد خراب كردن او را دارد. جرياني كه مجري كهنه‌كار برنامه 90 در راس آن قرار دارد و براي همين در همان كنفرانس با كنايه گفت: «برادر من دلال بازيكن نيست. اگر اين جور بود وضعيت فرق مي‌كرد. او از كسي بازيكن نگرفته در حالي كه برادر برخي آقايان دلال دورگه‌ها هستند.»


سرمربي استقلال درحالي به اين ماجرا اشاره داشت كه زمزمه مي‌شود برادر عادل فردوسي‌پور با سابقه سكونت در آلمان به سراغ دورگه‌هايي مانند اشكان دژآگه و دانيال داوري رفته تا زمينه‌ساز حضور آنها در تيم‌ملي شود.


* رحمتي: افشا مي‌كنم
هنوز دقايقي از صحبت‌هاي قلعه‌نويي نگذشته بود كه مهدي رحمتي هم عادل فردوسي‌پور را تهديد به افشاگري كرد. افشاگري در همين‌باره كه يك بار در تماسي با برنامه 90 يادآور شد كه عادل فردوسي‌پور به خانه سرمربي تيم‌ملي در شهرك غرب رفت و آمد دارد. رفت و آمدي كه توضيح داده نشد به چه بهانه‌اي است اما رحمتي با بياني ويژه از آن ياد كرد كه احتمالا به خاطر پيغام‌رساني‌هاي يك مدير برنامه اين ديدارها انجام مي‌شود.


* فردوسي‌پور: يك خدايي آن بالا سر هست
روز گذشته زماني كه با عادل فردوسي‌پور در اين باره تماس گرفتيم تمايلي نداشت صحبت كند. بابت همين وقتي از او خواستيم كه شماره تلفن برادرش را در اختيار ما بگذارد تا لااقل با او صحبت كنيم تاكيد كرد: «نه تنها خودم بلكه ترجيح مي‌دهم برادرم هم وارد اين ماجرا نشود.»


فردوسي‌پور در ادامه در واكنش به اتهاماتي كه به او و برادرش وارد شده كه از طريق برادرش در آلمان زمينه‌ساز حضور دژآگه و داوري در تيم ملي شده گفت: «به عرض اين آقايان بايد برسانم كه برادرم سه چهار سال است كه از آلمان برگشته و در ايران زندگي مي‌كند. او هيچ نقشي در اين باره نداشته و آنهايي را كه اين اتهامات را وارد مي‌كنند به خدا مي‌سپارم. بالاخره يك خدايي آن بالاي سر هست كه به موقع همه چيز را روشن مي‌كند.»


فردوسي‌پور در پايان درباره برنامه 90 اين هفته و پخش عملكرد لژيونرها و دورگه‌ها كه هنگام پخش بازي‌هاي آنها به يكباره تاكيد كرد كه لژيونرها براي او تفاوتي ندارند و تصاوير همه را پخش مي‌كند گفت: «اين حرف را زدم تا يك موقع براي اين مسايل هم حرف در نيايد ما تصوير همه لژيونرها را پخش مي‌كنيم.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:45 توسط حمیدرضا حسنی |
آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران  <-PostCategory-> 

مردی که در آسانسورها به تعدادی زن حمله می کرد، پس از مجرم شناخته شدن در یکی از حمله ها، به ده سال زندان محکوم شد.

مردی که در آسانسورها به تعدادی زن حمله می کرد، پس از مجرم شناخته شدن در یکی از حمله ها، به ده سال زندان محکوم شد.

جام حوادث ؛ این مرد با چهار اتهام حمله و آزار جنسی دیگر هم روبرو است و همه قربانی های او زنان آسیایی 26 تا 30 ساله بوده اند.

پلیس هفته گذشته فقط اعلام کرد که این متجاوز به عنف را دستگیر کرده است. او نزد نیروهای پلیس به "شکارچی زنان" معروف بود. گفته می شود که او در آسانسور از چاقو استفاده می کرد و آنها را مجبور به رفتن به راه پله می کرد.

دادگاه جنائی ابوظبی این متهم عرب را به یکی از پنج اتهام محکوم کرد.

هیچ تاریخی برای دادگاه چهار اتهام دیگر او تعیین نشده است.

اداره قضائی ابوظبی گفته است که امیدوار است این محکومیت برای جرمی که "در امارات متحده عربی نفرت انگیز و نادر است، بازدارنده باشد".

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:43 توسط حمیدرضا حسنی |
خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !  <-PostCategory-> 
علی کریمی با عقد قرارداد بیش از یک میلیون دلاری فصل بعد در فوتبال امارات حضور خواهد یافت و پس از آن کفش هایش را خواهد آویخت.
علی کریمی، ستاره‌ی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بعد با قراردادی بیش از یک میلیون دلاری راهی عجمان خواهد شد تا پس از یک فصل حضور در این تیم کفش‌های خود را بیاویزد و با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کریمی که در بازگشت به ایران دوران پرفراز و نشیبی را گذارنده ، برای اتمام فوتبالش برنامه ویژه ای دارد که البته با توجه به پیشنهاد تبم عجمان به او عملیاتی خواهد شد.

او قصد دارد تا در آخرین سال دوران بازیگری خود با عقد قراردادی بالای یک میلیون دلار ،  به عجمان بپیوندد . کریمی که در امارات هواخواهان بسیاری دارد ، به قصد آرامش به دبی می رود . جایی که از اتفاقات بی پایان فوتبال ایران نفس راحتی خواهد کشید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:35 توسط حمیدرضا حسنی |
داروخانه پروردگار  <-PostCategory-> 

 


 
 
هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است..مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد.تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در  عملکرد چشم میشود.
 
وقتی گوجه فرنگی رو از وسط دو نیم میکنید چها تا خونه میبینید که قرمزه و دقیقا مثلقلب هستش که اون هم قرمزه و چها تا بخش مجزا داره.تحقیقات نشون داده که گوجه فرنگی خون رو تصفیه میکنه...
 
 
 
حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هستش و هر دونه اون شبیه سلولهای خونی.امروزه تحقیقات نشون داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفیده.

گردو شبیه مغز انسان میمونه .نیم کره راست و نیم کره چپ.قسمت بالای مغز و پایین مغز.حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد.در حال حاضر میدانیم که گردو ۳۶ مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.
 

تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردین ..درسته ..شبیه کلیه انسان هستش ..تحقیقات نشون داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی داره.
ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد.استخوانها تشکیل شده از ۲۳٪ سدیم و کرقس هم ۲۳٪ سدیم داره.چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود نداره کرفس میتونه این کمبود رو جبران کنه. 

آوکادو و گلابی و بادمجان برای سلامت سرویکس و رحم درخانمها بسیار موثر میباشد.امروزه تحقیقات نشان میدهد که اگر خانمها در هفته یک عدد آوکادو مصرف نمایند هورمونهای آنها متعادل میشود و از بروز سرطان رحم جلوگیری میکند.جالبه که بدونید ۹ ماه از شکوفه کردن آوکادو تا رسیدن میوه آن طول میکشه..

انجیر پر از دونه هستش باعث افزایش تعداد و حرکت اسپرم مرد و همچنین جلوگیری از عقیم شدن میشود.

Sweet potatoes (سیب زمینی استامبولی)شبیه لوزلمعده هستش که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود.


زیتون به سلامت و عملکرد تخمدان کمک میکند.
 
کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است.
 
پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد.امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست.و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد.
نظرات ( 1)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:17 توسط حمیدرضا حسنی |
آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز  <-PostCategory-> 

همه ما می‌دانیم، اگر بیش از لازم کالری بگیریم، چاق می‌شویم در اینجا 7 ماده غذایی از بین برنده چربی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1- سیب

 یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید:"‌خوردن یک سیب در روز، دکتر را از شما دور می‌کند".
در اینجا می‌توان گفت خوردن سیب نه تنها دکتر، بلکه چربی‌های اضافی بدن و اضافه وزن را نیز از شما دور می‌کند.

سیب سرشار از پکتین است که همان فیبر خوراکی است و از بین برنده چربی می‌باشد.

 

طی تحقیقات محققان برزیلی، ‌اگر سیب را قبل از غذا بخورید تاثیر آن در از بین بردن چربی و کاهش وزن 33 درصد بیشتر خواهد بود.

2- سیر
این ماده غذایی با داشتن ترکیب فعال آلیسین، دارای خواص آنتی‌باکتریال است و سطح کلسترول و چربی‌های غیر سالم را کاهش می‌دهد و چربی سوز قوی محسوب می‌شود.
 
3- گوجه فرنگی
سعی کنید این ماده غذایی مفید را در برنامه غذایی خود بگنجانید. خوردن گوجه فرنگی نه‌تنها باعث سوزاندن چربی‌های اضافی بدن می‌شود بلکه ضد سرطان بوده و به کاهش فشار خون بالا نیز کمک ‌می‌کند.
 
4- هویج
استفاده از هویج قبل از هر وعده غذایی، کمک خوبی برای کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های اضافی بدن خواهد بود.
 
5- پرتقال

پرتقال‌ها دارای ویتامین C فراوان هستند و حاوی خواص چربی سوز می‌باشند.

6- انبه

انبه ‌ها مملو از فیبر هستند و و مقدار کالری آن‌ها بسیار کم است.

7- اسفناج

اسفناج سرشار از آهن می‌باشد و سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد و ضد سرطان است.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:14 توسط حمیدرضا حسنی |
هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !  <-PostCategory-> 

ماده اولیه کالباس از سویاست که سودازا و مضر است و موجب کم حافظگی می شود. بنابر شواهد عینی زایدات گوشت و گوشت های غیرقابل استفاده برای ساخت سوسیس و کالباس استفاده می شود ،  قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است (زیر دندان خود حس کرده اید؟)

گوشت گاو به گفته بو علی سینا عامل 16 بیماری مهلک می باشد که اولین آن سرطان و دوم آن مالیخولیا و سومی آن بواسیر می باشد. جنون گاوی ویروس و میکروب نیست بلکه پروتئین گاو است. گوشت مرغ و ماهی پرورشی با هورمون ها هستند که عوارض متعدد به بار می آورند .

در شیر پاستوریزه فقط 2% چربی حذف شده و به جای هزینه پاستوریزاسیون ماده نگهدارنده بنزوات سدیم زده می شود که خطرناک و سرطان زا است؟ در شیر استرلیزه که امکان نگهداری 6 ماه در خارج از یخچال را دارد غلظت بنزوات سدیم بیشتر است؟

در ماکارانی 20% کنوتن صنعتی استفاده می شود که سرطان زا است و در بسیاری از کارخانه ها نان خشک کپک زده به جای آرد در ماکارانی استفاده می شود و ماکارانی یبوست زاست؟

سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانس های علمی به عنوان سم کبد معرفی می شود. سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده (سربات پتاسیم و بنزوات سدیم) است که سرطان زا هستند. سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.

در نان باگت برای متخلخل شدن از پودر بکینگ یا جوش شیرین زیاد استفاده می شود که در گمرک ها با علامت مرگ وارد می شود؟  نان های مصرفی به دلیل فاقد سبوس بودن از مهمترین قسمت ریز مغذی که گروه ویتامین های (ب) می باشد محرومند و نان باگت بدترین نان هاست.

ساندیس ها، نوشابه ها، بیسکویت ها، کیک ها و... از قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه است ، رنگ های افزودنی در نوشابه ها، ساندیس ها، کیک ها، ادامس ها و... سرطان زاست .

ماده مخدر به نام COLA (پپسی کولا، کوکا کولا و...) در اکثر نوشابه ها وجود دارد که کافنین و کارامل از این دست هستند. نوشابه ها موجب آسیب دیدگی سلول های کبدیف بیقراری، نا منظمی ضربان قلب به علت وجود بنزوات سدیم و کافئین می شود. مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندان ها می شود؟ (دندان شکسته داخل نوشابه، پس از 7 ساعت حل می شود.

قیمت روغن های مایع مثل آفتاب گردان اگر واقعی باشند حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهند بود ولی الان در بازار از 800 الی 900 تومان است؟ (این رقم از یک کیلو تخمه آفتاب گردان نیز ارزان تر است) بیشتر محلول های روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاه های نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و... می شود که کشنده است .

سرکه های صنعتی از اسید استیک محلول در آب بعلاوه اسانس ها و رنگ ها هستند که همگی بسیار مضرند.

جهت براق شدن خیار گلخانه ای از روغن مالی استفاده و خیار گلخانه ای به دلیل ندیدن نور خورشید سرطان زا و خطرناک است؟

 در اگثر کارخانه های آب لیمو صنعتی حتی یک لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از "آب کاه" بعلاوه برخی اسانس ها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب تولید مرض و یبوست زاست؟

 کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار "کره مارگارین (گیاهی) دوست قلب شما" فریب افکار عمومیست.

پفک بر اساس تحقیقات علمی انجام شده در کشور انگلستان موجب عقیمی و ناباروری می شود.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:13 توسط حمیدرضا حسنی |
تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی  <-PostCategory-> 
داشتن عادات غذایی صحیح و توجه به زمان خوابیدن و استراحت برای حفظ سلامت بدن مهم است تا بتواند مواد مغذی را جذب و مواد زائد را دفع کند.
 برای سالم زیستن، باید خواب راحت و آرامی داشته باشیم. به موارد زیر دقت کنید تا اهمیت خوابیدن برای شما روشن گردد:
 
 ساعت 9 تا 11 شب:
زمانی است برای از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری که این عملیات توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود.
در این ساعت بهتر است بدن در حال آرامش باشد. در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید.
 
 ساعت 11 تا 1 شب:
عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد ادامه دارد و شما باید در خواب عمیق باشید.
 
 ساعت 1 تا 3 نیمه شب:
عملیات سم زدایی در کیسه صفرا ، در طی یک خواب عمیق به طور مناسب انجام می شود.
 
 ساعت 3 تا 5 صبح:
عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد. بعضی مواقع دیده شده که افراد در این زمان، سرفه شدید یا عطسه می کنند.
 
 ساعت 5 تا 7 صبح:
این عملیات در روده بزرگ صورت می گیرد، لذا می توانید آن را دفع کنید.
 
 ساعت 7 تا 9 صبح:
جذب مواد مغذی صورت می گیرد، پس بهتر است صبحانه بخورید. افرادی که بیمار می باشند، بهتر است صبحانه را در ساعت 6 و 30 دقیقه میل کنند.
 
کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، بهترین ساعت صرف صبحانه برای آنها، ساعت 7 و 30 دقیقه می باشد و کسانی که اصلا صبحانه نمی خورند، بهتر است عادت خود را تغییر دهند و در ساعت 9 تا 10 صبح صبحانه بخورند.
دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند.
از نصفه های شب تا ساعت 4 صبح، مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام می دهد.
در ایام تعطیل، بسیاری افراد تا دیر وقت بیدار می مانند و بعد از اتمام تعطیلات، با خستگی به سر کار می روند، چون اعمال بدنشان دچار سردرگمی شده است و نمی داند چه باید انجام دهد.
پس همیشه، زود بخوابید و خواب آرامی داشته باشید .

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:4 توسط حمیدرضا حسنی |
دانستنی های بامزه  <-PostCategory-> 

ـ جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.
 
ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند.

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است.

ـ شترمرغ در ۳ دقیقه ۹۵ لیتر آب می خورد.

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند.

ـ کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند.

ـ زمان بارداری فیل به دو سال می رسد.

ـ در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است.

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است.

ـ وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد.

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند.

ـ با نگاه کردن به گوش حیوانات می توانیم به تخم گذار بودن یا بچه زا بودن آنها پی ببریم. بدین صورت که تخم گذاران گوششان ناپیدا و بچه زایان گوششان نمایان است، تنها یک اسثتنا وجود دارد آن هم نوعی افعی است که بچه زاست اما گوشش دقیق پیدا نیست.

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است.

ـ انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است.

ـ مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

- سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت

- آب دریا بهترین ماسك صورت است !

- چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند !

- 90% سم مار از پروتئین تشكیل شده است !

- مغز در هنگام خواب فعالتر از وقتی است كه تلویزیون می بینید !

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند !

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن تعبیه شده است !

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:2 توسط حمیدرضا حسنی |
9 دانستنی جالب  <-PostCategory-> 

۱- توماس اديسون از تاريکي وحشت داشت
2- صداي اردک اکو ندارد
3- چشمهاي شتر مرغ از مغزش بزرگتر است
4- مورچه ها نمي خوابند
5- الفباي مردم هاوايي 12 حرف دارد
6- کد کشور روسيه 007 است
7- اگر سر سوسک را قطع کنند براي چند هفته زنده مي مينند
8- ارتفاع برج ايفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتي متر تغيير ميکند
9- آدامس توسط يک فرمانده جنگي اختراع شد

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 23:0 توسط حمیدرضا حسنی |
10دانستنی های علمی  <-PostCategory-> 

آيا ميدانستيد دانشمندان مدعي هستند که انگشت کوچک پای انسان به مرور زمان ناپديد خواهد شد، چرا که ما کمترين استفاده از آن را داريم؟

- آيا ميدانستيد تشخيص تخم مرغ سالم از خراب با قرار دادن آن در کاسه ای پر از آب ميسر است، بدين صورت که اگر تخم مرغ ته نشين شود سالم است و اگر روی آب شناور شود خراب است؟

- آيا ميدانستيد پنگوئن نــــــــر ميتواند ماهي را در معده خود بيش از يک هفته بدون اينکه هضم اش کند نگه دارد و هر موقع لازم شد مقداری از آن را بالا مي آورد و به بچه های خود ميدهد؟

- اكثر افراد در كمتر از 7 دقیقه خوابشان می‌برد!

-  اگر تار عنکبوت به کلفتي مغز يک مداد به هم تنيده شود ميتواند سنگيني يک هواپيمای بزرگ بوينگ را تحمل کند.

- كومولونيمبوس (يك نوع ابر باران زا), ميتواند كفتي به اندازه 10 كيلومتر داشته باشد.

- آيا ميدانستيد براي توليد هر 1000 كيلوگرم كاغذ جديد بايد 15 درخت جنگلي قطع شود؟

- آيا ميدانستيد براي توليد هر 1000 كيلوگرم كاغذ بازيافتي فقط حدود 1500 كيلوگرم كاغذ كهنه مورد نياز است كه با اين شيوه نزديك به 90 درصد در مصرف آب ، بيش از 50 درصد انرژي و 75 درصد آلودگي هوا كاهش ميابد؟

- آيا ميدانستيد كاغذ هم مثل پارچه پشت و رو دارد . روي كاغذ آن طرفي است كه در كارخانه كاغذ سازي به طرف نمد قرار مي گيرد و صافتر است . پشت كاغذ آن طرفي است كه در كارخانه زير كار است و روي آبكش قرار ميگيرد.براي تشخيص پشت و روي كاغذ آن را برش مي دهند ، پس از برش ، لبه الياف به سوي پشت كاغذ خم مي شوند و اگر لبه كاغذ را با انگشتان لمس كنيم متوجه لبه دار بودن يك طرف آن مي شويم. چاپ بر طرف روي كاغذ مرغوب تر خواهد بود .چاپ رنگي بر طرف روي كاغذ نتيجه بهتري دارد

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 22:58 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی


موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com